PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نوویتک‌روسو 458 اسپایدر



mehraboOon
05-06-2012, 12:07 AM
نوویتک‌روسو 458 اسپایدر

نوویتک برای اولین‌بار به سراغ تیون فراری 458 اسپایدر رفته است؛ خودرویی که بخودی خود زیباست حال زیباتر شده!


http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1539034636294959174-500x333.jpg

Ferrari 458 Spider by Novitec Rosso



در جلو، کیت بدنه 458 اسپایدر شامل تیغه‌های جدید اسپویلر و تزیین دریچه‌های ورودی هوا روی گلگیرهاست. در نمای جانبی نیز روکش فیبرکربنی آینه‌های جانبی و رکاب‌های جدید دیده می‌شود و در نمای عقب نیز دیفیوز و شکل جدید حاشیه‌های اطراف مه‌شکن و همچنین اسپویلر عقب و روکش کربنی قاب چراغ‌ها مشاهده می‌شود.


http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1005544893578669052-250x133.jpg

Ferrari 458 Spider by Novitec Rosso



در قسمت تعلیق نوویتک از رینگ‌های فوق سبک NF4 بهره گرفته که در جلو 21 اینچی و در عقب 22 اینچی هستند. تایرهای جلو نیز 255 میلی‌متری و تایرهای عقب 335 میلی‌متری انتخاب شده‌اند. استفاده از کمک‌های جدید نیز ارتفاع تعلیق را تا 35 میلی‌متر کاهش داده اما ضربه‌گیرهای استاندارد خودرو هنوز بدون تغییر مانده‌اند.


http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1315172851002902497-250x166.jpg

Ferrari 458 Spider by Novitec Rosso



بهره‌گیری از سیستم اگزوز نیکل/کرومی Inconel با خروجی‌های جدید که وزن نهایی آن را نسبت به نسخه‌های استاندارد 458 اسپایدر در حدود 21 کیلوگرم کاهش داده و همچنین نصب دریچه‌های کنترلی اگزوز که از روی فرمان خودرو قابل تنظیم است، از دیگر مشخصه‌های تیونر در قسمت فنی خودروست.


http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/16031927152104418612-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1376579299731695684-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/3263318471322751869-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/9361166171676713868-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/6779106411387057370-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/17685764971939888428-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/11556846571064881838-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/13256692471539869947-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1141005716361029132-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1082882588220109722-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1978227466901108261-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1539034636294959174-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2190603281855754067-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/14993385051712299602-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/17956656982038492375-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/4046736471860715167-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/13559843612076025907-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/834451013601023154-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1005544893578669052-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1575886686218784161-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1816225953222014953-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/16760035182000888716-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1861494591695705091-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1315172851002902497-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/387784121825204962-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1088017996374388049-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/9000478032093881241-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/9827769011589403796-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/338854634290513946-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1484160060208019756-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1928505795653454934-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1815632181726455835-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/3626265131057203116-150x100.jpg


در مرحله آخر نوویتک با برنامه‌ریزی مجدد ECU توانسته از پیشرانه 4.5 لیتری V8 اسپایدر، 39 اسب‌بخار قدرت و همچنین 29 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید کند؛ با این اعداد یعنی قدرت خالص خروجی 458 اسپایدر 600 اسب‌بخار در دور موتور 9,100 و گشتاور آن نیز 569 نیوتن‌متر در 5,400rpm است.