PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : My Passport Studio؛ هارد اکسترنال برای انتقال سریع اطلاعات



mehraboOon
04-09-2012, 12:20 PM
My Passport Studio؛ هارد اکسترنال برای انتقال سریع اطلاعات



شرکت Western Digital به تازگی جدیدترین محصولش را به بازار معرفی کرده است.این محصول جدید یک هارد اکسترنال جدید است که با نامMy Passport Studio به بازار معرفی شده است.ظرفیت این هارد اکسترنال ۲ ترابایت است. این محصول دارای یک پورت USB 2.0 است و از دو پورت FireWire 800 هم بهره می‌برد که آن را از محصولات مشابه و رقیبش متمایز می‌کند.
http://axgig.com/images/66478866956032524785.jpgبا استفاده از این پورت‌ها کاربران می‌توانند اطلاعات خودشان را با سرعت زیادی منتقل کنند. علاوه بر اینها امکاناتی مانند رمزنگاری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای محافظت از اطلاعات کاربران روی این هارد اکسترنال جدید تعبیه شده است.هرچند این محصول جدید در واقع کاربران محصولات دیجیتال تحت سیستم‌عامل مک را هدف گرفته، اما کاربران ویندوز هم می‌توانند از آن استفاده کنند.شرکت Western Digital اعلام کرده است که این هارد دیسک قابل‌حمل با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.