mehraboOon
04-03-2012, 09:25 PM
پیش نمایش بی ام و i8 اسپایدر
سری رویایی i در bmw به تولید نزدیکتر می شود. حالا این شرکت یک نمونه روباز را هم به این سری افزوده و هفته آینده در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد کرد.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder-500x374.jpg
bmw i8 concept spyder
در این خودرو ما همچنان با قوای محرکه هایبریدی مواجه خواهیم شد. موتور سه سیلندر بنزینی که می تواند 223 اسب بخار نیرو تولید کند در کنار موتورالکتریکی با قدرت 131 اسب بخار قرار می گیرد تا نهایتا 354 اسب بخار قدرت در زیر پای راننده و در اختیار او باشد. این نیرو برای رساندن خودرو در 5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر کفایت می کند. مصرف سوخت خودرو با این سیستم تنها 3 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. این در حالیست که وزن خودرو 1633 کیلوگرم است و چندان سبک به نظر نمی رسد.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_2012-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_concept-247x185.jpg
bmw i8 concept spyder
در کنار قدرت بالا باید به گشتاور 406 پوند فوت اشاره کرد که حتی از قدرت موتور نیز چشمگیرتر است. اگر تنها به نیروی باتری ها متکی باشید می توانید 30 کیلومتر مسافت را طی کنید. البته به شرطی که شارژ باتری ها کامل باشد. بنابراین در مسافتهای کوتاه حتی یک قطره سوخت نیز مصرف نخواهید کرد. اما توان باتری ها برای مسافتهای طولانی و مسافرت کفاف نمی دهد و باید به سراغ باک بنزین بروید! درایو موتورهای الکتریکی در چرخهای جلو قرار گرفته است در حالیکه دیفرانسیل موتور بنزینی بطور سنتی در عقب جای داده شده است.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_rear-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_side-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
موتور بنزینی می تواند قدرت اضافه خود را برای شارژ باتری ها صرف کند. همچنین نیروی حاصل از ترمزها و حرکت در سرازیری ها نیز در باتری ها ذخیره می شود.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_top-250x166.jpg
bmw i8 concept spyder
بی ام و i8 یک نمایشگاه تکنولوژی می باشد که قرار است سیستم های مورد نظر بی ام و برای خودروهای آینده آن را به نمایش بگذارد.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_dashboard-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_consol-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_interior-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_seat-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_wheel-250x177.jpg
bmw i8 concept spyder
کابین خودرو دارای دو صفحه نمایش بزرگ است که اطلاعاتی از قبیل ترافیک، آب و هوا، نقشه، وضعیت خودرو و غیره را بصورت سه بعدی و با گرافیکی چشم نواز نمایش می دهند. سیستم دستیار پارک و سیستم هشدار برخورد و اجتناب از تصادف نیز در این ماشین تعبیه شده اند.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_open-door-138x185.jpg
bmw i8 concept spyder
سری رویایی i در bmw به تولید نزدیکتر می شود. حالا این شرکت یک نمونه روباز را هم به این سری افزوده و هفته آینده در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد کرد.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder-500x374.jpg
bmw i8 concept spyder
در این خودرو ما همچنان با قوای محرکه هایبریدی مواجه خواهیم شد. موتور سه سیلندر بنزینی که می تواند 223 اسب بخار نیرو تولید کند در کنار موتورالکتریکی با قدرت 131 اسب بخار قرار می گیرد تا نهایتا 354 اسب بخار قدرت در زیر پای راننده و در اختیار او باشد. این نیرو برای رساندن خودرو در 5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر کفایت می کند. مصرف سوخت خودرو با این سیستم تنها 3 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. این در حالیست که وزن خودرو 1633 کیلوگرم است و چندان سبک به نظر نمی رسد.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_2012-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_concept-247x185.jpg
bmw i8 concept spyder
در کنار قدرت بالا باید به گشتاور 406 پوند فوت اشاره کرد که حتی از قدرت موتور نیز چشمگیرتر است. اگر تنها به نیروی باتری ها متکی باشید می توانید 30 کیلومتر مسافت را طی کنید. البته به شرطی که شارژ باتری ها کامل باشد. بنابراین در مسافتهای کوتاه حتی یک قطره سوخت نیز مصرف نخواهید کرد. اما توان باتری ها برای مسافتهای طولانی و مسافرت کفاف نمی دهد و باید به سراغ باک بنزین بروید! درایو موتورهای الکتریکی در چرخهای جلو قرار گرفته است در حالیکه دیفرانسیل موتور بنزینی بطور سنتی در عقب جای داده شده است.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_rear-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_side-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
موتور بنزینی می تواند قدرت اضافه خود را برای شارژ باتری ها صرف کند. همچنین نیروی حاصل از ترمزها و حرکت در سرازیری ها نیز در باتری ها ذخیره می شود.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_top-250x166.jpg
bmw i8 concept spyder
بی ام و i8 یک نمایشگاه تکنولوژی می باشد که قرار است سیستم های مورد نظر بی ام و برای خودروهای آینده آن را به نمایش بگذارد.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_dashboard-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_consol-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_interior-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_seat-250x176.jpg
bmw i8 concept spyder
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_wheel-250x177.jpg
bmw i8 concept spyder
کابین خودرو دارای دو صفحه نمایش بزرگ است که اطلاعاتی از قبیل ترافیک، آب و هوا، نقشه، وضعیت خودرو و غیره را بصورت سه بعدی و با گرافیکی چشم نواز نمایش می دهند. سیستم دستیار پارک و سیستم هشدار برخورد و اجتناب از تصادف نیز در این ماشین تعبیه شده اند.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i8-concept-spyder_open-door-138x185.jpg
bmw i8 concept spyder