beigi
03-03-2012, 03:47 PM
چرا تبلیغات ایمیلی برای شما فروش مورد نظر شما را ایجاد نمی کند؟
بازاریابی اینترنتی مدتهاست که به عنوان یکی از روشهای نوین بازاریابی مطرح شده است، اما حقیقتاً اصول صحیح این روش بازاریابی چیست و چرا برخی از استفاده کنندگان این روش آن را بی فایده میدانند و برخی دیگر از همین طریق سود خوبی را نصیب مجموعه تجاری خود میکنند؟! متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کافی و البته اطلاع رسانی صحیح، بسیاری از افراد ایمیلهای تبلیغاتی بی هدف را که در حجمی بالا برای بسیاری از کاربران فرستاده میشود و عموماً در پوشه هرزنامه ها جا خوش میکنند را به عنوان بازاریابی اینترنتی میشناسند که این طرز فکر به هیچ وجه صحیح نیست. بازاریابی اینترنتی نوین و اصولی مفهومی غیر از ارسال بی هدف تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی برای تعداد زیادی از مخاطبان است.
در بازاریابی اینترنتی نوین و اصولی باید به برخی نکات توجه داشت که از میان آنها میتوان به تبلیغات هدفمند، متناسب با نیاز مشتری و تمرکز بر روی نیازهای مخاطبان خاص یا همان بالقوه هر کسب و کار اشاره کرد. البته یک بازاریابی موفق اینترنتی به شیوه اصولی و مدرن باید خصوصیات دیگری نیز داشته باشد، مانند هزینه منطقی و مقرون به صرفه، قابلیت انتخاب بخشی خاص از گروه مخاطب برای هر تبلیغ و همچنین قابلیت تنظیم دوره های زمانی ارسال. اگر صاحب محصول یا خدمات، دوره های مشخصی را برای ارسال ایمیلهای هدفمند کالا یا خدمات خود مشخص کند، میتواند به راحتی بازخورد تبلیغات انجام شده در هر دوره را اندازه گیری کند و با توجه به نتایج بدست آمده برای ادامه تبلیغات خود برنامه ریزی کند و حتی برای گروه های مخاطب کالا یا محصول خود تخفیفهای ویژه ای را از این طریق در نظر بگیرد.
اما چطور میتوان مطمئن شد که یک ایمیل تبلیغاتی به پوشه هرزنامه ها نمیرود و توسط مخاطب دیده میشود؟! برای حصول اطمینان از این امر باید ایمیلهای تبلیغاتی تنها برای مخاطبانی ارسال شود که درخواست دریافت تبلیغات مرتبط با نیازهای خود را دادهاند و محتوای تبلیغات، مرتبط با نیازهای آنها باشد.
شرکت مرواهاست اقدام به ارائه خدمات بازاریابی نوین اینترنتی میکنند که استفاده از این روشها با مشخصات ذکر شده میتواند موجب افزایش فروش کالا یا خدمات و افزایش بازدید و ترافیک وب سایت کالا یا خدمات تبلیغ شده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت www.MorvaRewards.com (http://morvarewards.com/UserSide/DefaultLanding.aspx) مراجعه نمایید.
شرکتهای فعال در این زمینه ابتدا اقدام به ثبت نام و جمع آوری اطلاعات کاربران در پایگاه داده خود میکنند که در میان اطلاعات جمع آوری شده مواردی مانند مشخصات اولیه، خانوادگی، علایق، اطلاعات شغلی، نحوه دسترسی و مدت استفاده از اینترنت در روز و... دیده میشود. این اطلاعات به شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی اینترنتی اجازه میدهد تا کاربران ثبت شده را با توجه به کالا یا خدمات هر یک از سفارش دهندگان آگهی گروه بندی کنند تا تبلیغات آنها فقط برای افرادی ارسال شود که به موضوع تبلیغ علاقهمند هستند و از مشاهده آن استقبال میکنند. البته برای جلب رضایت کاربران و دریافت کنندگان ایمیلهای تبلیغاتی در این شیوه، غیر از اطلاع رسانی فروش ویژه و حراج کالاها و خدمات مورد علاقه هر یک از کاربران، امتیازات دیگری مانند قرعه کشیهای دوره ای و امتیاز برای بازدید از ایمیلها نیز برای آنها در نظر گرفته میشود.
لینک منبع :
مرواهاست (http://www.morvahost.com/Article/Item.aspx?qsArticleId=3)
بازاریابی اینترنتی مدتهاست که به عنوان یکی از روشهای نوین بازاریابی مطرح شده است، اما حقیقتاً اصول صحیح این روش بازاریابی چیست و چرا برخی از استفاده کنندگان این روش آن را بی فایده میدانند و برخی دیگر از همین طریق سود خوبی را نصیب مجموعه تجاری خود میکنند؟! متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کافی و البته اطلاع رسانی صحیح، بسیاری از افراد ایمیلهای تبلیغاتی بی هدف را که در حجمی بالا برای بسیاری از کاربران فرستاده میشود و عموماً در پوشه هرزنامه ها جا خوش میکنند را به عنوان بازاریابی اینترنتی میشناسند که این طرز فکر به هیچ وجه صحیح نیست. بازاریابی اینترنتی نوین و اصولی مفهومی غیر از ارسال بی هدف تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی برای تعداد زیادی از مخاطبان است.
در بازاریابی اینترنتی نوین و اصولی باید به برخی نکات توجه داشت که از میان آنها میتوان به تبلیغات هدفمند، متناسب با نیاز مشتری و تمرکز بر روی نیازهای مخاطبان خاص یا همان بالقوه هر کسب و کار اشاره کرد. البته یک بازاریابی موفق اینترنتی به شیوه اصولی و مدرن باید خصوصیات دیگری نیز داشته باشد، مانند هزینه منطقی و مقرون به صرفه، قابلیت انتخاب بخشی خاص از گروه مخاطب برای هر تبلیغ و همچنین قابلیت تنظیم دوره های زمانی ارسال. اگر صاحب محصول یا خدمات، دوره های مشخصی را برای ارسال ایمیلهای هدفمند کالا یا خدمات خود مشخص کند، میتواند به راحتی بازخورد تبلیغات انجام شده در هر دوره را اندازه گیری کند و با توجه به نتایج بدست آمده برای ادامه تبلیغات خود برنامه ریزی کند و حتی برای گروه های مخاطب کالا یا محصول خود تخفیفهای ویژه ای را از این طریق در نظر بگیرد.
اما چطور میتوان مطمئن شد که یک ایمیل تبلیغاتی به پوشه هرزنامه ها نمیرود و توسط مخاطب دیده میشود؟! برای حصول اطمینان از این امر باید ایمیلهای تبلیغاتی تنها برای مخاطبانی ارسال شود که درخواست دریافت تبلیغات مرتبط با نیازهای خود را دادهاند و محتوای تبلیغات، مرتبط با نیازهای آنها باشد.
شرکت مرواهاست اقدام به ارائه خدمات بازاریابی نوین اینترنتی میکنند که استفاده از این روشها با مشخصات ذکر شده میتواند موجب افزایش فروش کالا یا خدمات و افزایش بازدید و ترافیک وب سایت کالا یا خدمات تبلیغ شده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت www.MorvaRewards.com (http://morvarewards.com/UserSide/DefaultLanding.aspx) مراجعه نمایید.
شرکتهای فعال در این زمینه ابتدا اقدام به ثبت نام و جمع آوری اطلاعات کاربران در پایگاه داده خود میکنند که در میان اطلاعات جمع آوری شده مواردی مانند مشخصات اولیه، خانوادگی، علایق، اطلاعات شغلی، نحوه دسترسی و مدت استفاده از اینترنت در روز و... دیده میشود. این اطلاعات به شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی اینترنتی اجازه میدهد تا کاربران ثبت شده را با توجه به کالا یا خدمات هر یک از سفارش دهندگان آگهی گروه بندی کنند تا تبلیغات آنها فقط برای افرادی ارسال شود که به موضوع تبلیغ علاقهمند هستند و از مشاهده آن استقبال میکنند. البته برای جلب رضایت کاربران و دریافت کنندگان ایمیلهای تبلیغاتی در این شیوه، غیر از اطلاع رسانی فروش ویژه و حراج کالاها و خدمات مورد علاقه هر یک از کاربران، امتیازات دیگری مانند قرعه کشیهای دوره ای و امتیاز برای بازدید از ایمیلها نیز برای آنها در نظر گرفته میشود.
لینک منبع :
مرواهاست (http://www.morvahost.com/Article/Item.aspx?qsArticleId=3)