dverbame
03-02-2010, 12:13 PM
مرکز تماس09990 که از اردیبهشتماه سال 1381 در امور ارتباطات سیار ایران راهاندازی شده، به بررسی و پاسخگویی مسایل، مشکلات و نظرات مشترکان در ابعاد مختلف خدماتی، آبونمان، ثبتنام، سیمکارت و مسائل فنی میپردازد و به صورت شبانهروزی نسبت به بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات تماسگیرندگان اقدام میکند.
خدماتی که به صورت آنلاین به مشتریان و متقاضیان تلفن همراه ارائه و مواردی که اطلاعرسانی میشود شامل اصلاح نشانی مشتریان، عدم ارسال پیامهای تبلیغاتی به درخواست مشتریان، پیگیری مشکلات اعلام شده از سوی مشتریان از طریق نرمافزار CRM و اپراتور میشود.
مشکلات آنتندهی در سراسر کشور
همچنین پاسخگویی به مسائل و مشکلات مشتریان اعم از فنی، خدماتی، سرویسهای ویژه و مشکلات آنتندهی در سراسر کشور، اخذ نقطه نظرات مردمی در ابعاد مختلف تلفن همراه و ارجاع به بخشهای مربوطه وظیفه این مرکز است.
اطلاعرسانی تعرفه مکالمات
مرکز مربوطه اعلام تعرفه مکالمات، آبونمان و سرویسهای ویژه، اعلام لیست کشورهای دارای قرارداد رومینگ و اپراتورهای آن و تعرفه مربوطه، اعلام نحوه خدمات و سرویسهای ویژه موجود در سیمکارتهای دائمی و اعتباری، راهنمای مشتریان از جنبههای مختلف فنی، خدماتی حقوقی، قضایی، ارائه نشانی و شماره تلفن ادارات و دفاتر خدمات ارتباطی را هم برعهده دارد.
اعلام علت قطع تلفن همراه
اعلام علت قطع تلفن همراه به تماس گیرندگان، نحوه اطلاع از مدت اعتبار کارتهای شارژ و افزایش اعتبار و نحوه استفاده از آن، توضیح درباره نقل و انتقال تلفن همراه و مدارک موجود و راهنمایی های لازم درباره ثبتنام، جمعآوری و جمعبندی نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی سراسر کشور و رسیدگی به آنان با هماهنگی سایر بخشها طریق crm و مسیرهای اداری و اطلاعرسانی مسائل روز تلفن همراه به مدیران مجموعه از طریق پیامک از دیگر خدماتی است که بهصورت آنلاین ارائه و اطلاعرسانی میشوند.
اعلام مفقودی، تغییر نشانی، ارائه PIN و PUK و وصل بدهی را میتوان از جمله برنامههای آتی خدمات غیرحضوری عنوان شده است.
ایجاد بسترهای ارتباطی از جمله ایمیل و پیامک
مجید طاهرنیا - رئیس مرکز تماس 09990 - با اشاره به مرکز 09990 گفته بود: این مرکز به صورت شبانهروزی از طریق پاسخگویی اپراتوری و IVR نسبت به بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات تماسگیرندگان اقدام میکند؛ در حال حاضر حجم بالای تماسهای ورودی به سامانه را پاسخگو بوده و نسبت به ارجاع موارد به بخشهای مختلف شرکت ارتباطات سیار در تهران و استانهای سراسر کشور از طریق CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) اقدام و پیگیری میکنیم.
او ادامه داد: در این راستا و به منظور تسریع و تسهیل در امر پاسخگویی و تکریم مشترکان همراه اول توسعه کمی و کیفی فعالیتهای مرکز، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق تلفن 09990 و ایجاد بسترهای ارتباطی از جمله ایمیل و پیامک در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم که در آینده نزدیک بتوان از این طریق در کاهش تردد مشتریان و سرعت در ارائه خدمات تلفن همراه گام موثری برداشت.
با توجه به گستردگی خدمات تلفن همراه در حال حاضر مرکز به گفته مسوولان مربوطه حجم بالای تماسهای ورودی به سامانه را پاسخگویی و نسبت به ارجاع موارد به بخشهای مختلف شرکت ارتباطت سیار در تهران و استانهای سراسر کشور از طریق CRM اقدام و پیگیری میکند.
در این جهت با توجه به نظر مدیریت شرکت ارتباطات سیار به منظور تسریع و تسهیل در امر پاسخگویی و همچنین تکریم مشتریان همراه اول، توسعه کمی و کیفی فعالیتهای مرکز مذکور، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق تلفن 09990 و ایجاد سایر بسترهای ارتباطی از جمله EMAIL و BOX SMS هم در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در آینده نزدیک بتواند از این طریق در کاهش تردد مشتریان و سرعت در ارائه خدمات تلفن همراه گام موثری بردارد.
این مرکز با تمام استانهای سراسر کشور مرتبط و ضمن رصد فعالیتهای خدماتی و فنی نسبت به جمعآوری اطلاعات و آمار روزانه تماسهای مردمی، پردازش و ارائه آن به مدیریتهای مختلف شرکت جهت اطلاع و تصمیمگیریهای لازم در جهت رفع مشکلات و رسیدن به اهداف بلند سازمانی را هم هماهنگ میکند.
در حال حاضر حدود بیش از 70 موضوع مرتبط با تلفن همراه با استفاده از سیستم جامع خدمات مشتریان و هماهنگی با سایر بخشها پاسخگویی و پیگیری میشود.
خدماتی که به صورت آنلاین به مشتریان و متقاضیان تلفن همراه ارائه و مواردی که اطلاعرسانی میشود شامل اصلاح نشانی مشتریان، عدم ارسال پیامهای تبلیغاتی به درخواست مشتریان، پیگیری مشکلات اعلام شده از سوی مشتریان از طریق نرمافزار CRM و اپراتور میشود.
مشکلات آنتندهی در سراسر کشور
همچنین پاسخگویی به مسائل و مشکلات مشتریان اعم از فنی، خدماتی، سرویسهای ویژه و مشکلات آنتندهی در سراسر کشور، اخذ نقطه نظرات مردمی در ابعاد مختلف تلفن همراه و ارجاع به بخشهای مربوطه وظیفه این مرکز است.
اطلاعرسانی تعرفه مکالمات
مرکز مربوطه اعلام تعرفه مکالمات، آبونمان و سرویسهای ویژه، اعلام لیست کشورهای دارای قرارداد رومینگ و اپراتورهای آن و تعرفه مربوطه، اعلام نحوه خدمات و سرویسهای ویژه موجود در سیمکارتهای دائمی و اعتباری، راهنمای مشتریان از جنبههای مختلف فنی، خدماتی حقوقی، قضایی، ارائه نشانی و شماره تلفن ادارات و دفاتر خدمات ارتباطی را هم برعهده دارد.
اعلام علت قطع تلفن همراه
اعلام علت قطع تلفن همراه به تماس گیرندگان، نحوه اطلاع از مدت اعتبار کارتهای شارژ و افزایش اعتبار و نحوه استفاده از آن، توضیح درباره نقل و انتقال تلفن همراه و مدارک موجود و راهنمایی های لازم درباره ثبتنام، جمعآوری و جمعبندی نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی سراسر کشور و رسیدگی به آنان با هماهنگی سایر بخشها طریق crm و مسیرهای اداری و اطلاعرسانی مسائل روز تلفن همراه به مدیران مجموعه از طریق پیامک از دیگر خدماتی است که بهصورت آنلاین ارائه و اطلاعرسانی میشوند.
اعلام مفقودی، تغییر نشانی، ارائه PIN و PUK و وصل بدهی را میتوان از جمله برنامههای آتی خدمات غیرحضوری عنوان شده است.
ایجاد بسترهای ارتباطی از جمله ایمیل و پیامک
مجید طاهرنیا - رئیس مرکز تماس 09990 - با اشاره به مرکز 09990 گفته بود: این مرکز به صورت شبانهروزی از طریق پاسخگویی اپراتوری و IVR نسبت به بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات تماسگیرندگان اقدام میکند؛ در حال حاضر حجم بالای تماسهای ورودی به سامانه را پاسخگو بوده و نسبت به ارجاع موارد به بخشهای مختلف شرکت ارتباطات سیار در تهران و استانهای سراسر کشور از طریق CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) اقدام و پیگیری میکنیم.
او ادامه داد: در این راستا و به منظور تسریع و تسهیل در امر پاسخگویی و تکریم مشترکان همراه اول توسعه کمی و کیفی فعالیتهای مرکز، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق تلفن 09990 و ایجاد بسترهای ارتباطی از جمله ایمیل و پیامک در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم که در آینده نزدیک بتوان از این طریق در کاهش تردد مشتریان و سرعت در ارائه خدمات تلفن همراه گام موثری برداشت.
با توجه به گستردگی خدمات تلفن همراه در حال حاضر مرکز به گفته مسوولان مربوطه حجم بالای تماسهای ورودی به سامانه را پاسخگویی و نسبت به ارجاع موارد به بخشهای مختلف شرکت ارتباطت سیار در تهران و استانهای سراسر کشور از طریق CRM اقدام و پیگیری میکند.
در این جهت با توجه به نظر مدیریت شرکت ارتباطات سیار به منظور تسریع و تسهیل در امر پاسخگویی و همچنین تکریم مشتریان همراه اول، توسعه کمی و کیفی فعالیتهای مرکز مذکور، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق تلفن 09990 و ایجاد سایر بسترهای ارتباطی از جمله EMAIL و BOX SMS هم در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در آینده نزدیک بتواند از این طریق در کاهش تردد مشتریان و سرعت در ارائه خدمات تلفن همراه گام موثری بردارد.
این مرکز با تمام استانهای سراسر کشور مرتبط و ضمن رصد فعالیتهای خدماتی و فنی نسبت به جمعآوری اطلاعات و آمار روزانه تماسهای مردمی، پردازش و ارائه آن به مدیریتهای مختلف شرکت جهت اطلاع و تصمیمگیریهای لازم در جهت رفع مشکلات و رسیدن به اهداف بلند سازمانی را هم هماهنگ میکند.
در حال حاضر حدود بیش از 70 موضوع مرتبط با تلفن همراه با استفاده از سیستم جامع خدمات مشتریان و هماهنگی با سایر بخشها پاسخگویی و پیگیری میشود.