PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : 3 توصیه به کسانی که می خواهند جراحی لیزیک چشم انجام دهند!



s.rozekabood
02-12-2012, 10:09 PM
1- اگر می خواهید در کلینیک یا مطب خصوصی عمل کنید ، اگر دکتر از شما خواست تا قبل از انجام آزمایش های گوناگون پیش از عمل بیعانه بدهید یا قبل از هرگونه مشاوره ای مبلغ هنگفتی به عنوان پیش پرداخت بگذارید ، از انجام این کار صرف نظر کنید. شما باید به دنبال پزشکی باشید که ابتدا با شما صحبت کرده ، آزمایشات لازم را انجام دهد و در صورت آماده بودن شما اقدام به عمل جراحی کند. برخی اوقات افراد آمادگی انجام عمل را ندارند.


2- از مراجعه و عمل جراحی در مطب های خصوصی که در همه جا تبلغ کرده و به شما قول تخفیف های تعجب آور می دهند جدا دوری کنید.عمل جراحی چشم ، کاری بسیار تخصصی و حرفه ای است ؛ کاری نیست که نیاز به آگهی و بازاریابی داشته باشد.


3- اگر سن شما بالای 60 سال است و می خواهید عمل لیزیک انجام دهید ، از بیمه برای تامین بخشی از هزینه عمل استفاده کنید. افرادی بالای 60 ، معمولا دچار مشکلات چشمی دیگری مانند پیرچشمی ، آب مروارید و ... هستند؛ بیمه برای این دسته از مشکلات چشمی مبلغی هزینه خواهد کرد.