sorna
02-11-2012, 05:34 PM
http://www.pic.p30ask.com/images/73785250801179457284.jpg (http://www.pic.p30ask.com/)
سراتو داراي ترمز ضد قفل ABS دو كاناله است كه از ديسكهاي خنكشونده در چرخهاي جلو بهره ميبرد. كمك فنرهاي اين خودرو گازي و داراي رينگ 15 اينچي آلومينيومي است.
امكانات رفاهي و ايمني
در قسمت كابين سراتو داراي امكاناتي همچون فرمان هيدروليك، پشتسري با قابليت عكسالعمل ضربه، كنترل اتوماتيك چراغها، سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك، راديو پخش با قابليت پخش MP3، دستگيره دربها با پوشش كرم سانروف، سيستم مديريت پيمايش (Trip Computer) آينه داخلي الكتروكروميك و دو ايربگ ميباشد. همچنين چراغها مهشكن جلو و عقب و آينههاي كناري با گرمكن نيز جز ديگر امكانات سراتو است.
عارف مستقيمي كارشناس فروش شركت رامكخودرو ميگويد: سراتو مدل 2008 در بازار ايران فقط در يك رده تجهيزاتي ولي با دو نوع گيربكس عرضه ميشود. پنج سرعته دستي و چهار سرعته تيپترونيك كه قيمت سراتو با گيربكس دستي حدود يك ميليون تا يك ميليون و 400 هزار تومان ارزانتر از سراتو با گيربكس اتوماتيك است.
تودوزي غالب سراتوها پارچهاي است كه با دو رنگ طوسي و كرم عرضه ميشود به غير از تعداد خيلي محدوديكه با تودوزي چرم عرضه شده سراتوهايي كه به صورت آزاد وارد ايران شده و گارانتي نيز ندارند DVD پليرو مانيتور به همراه تودوزي چرم را بيشتر از سراتوهاي وارداتي شركت اطلس خودرو دارند همچنين قيمت كمتري هم نسبت به نمونههاي شركتي دارند.
اما سراتو 2009 به غير از امكانات مدل 2008 داراي اسپيلر عقب هستند و فقط در نوع اتوماتيك عرضه ميشوند.
همچنين ايشان اذعان دارد كه اكثر افراد ترجيح ميدهند كه خودروي وارداتي به صورت آزاد كه شامل گارانتي نيست را خريداري كنند كه علت اين موضوع يكي خدمات ضعيف پس از فروش است به صورتي كه تمام قطعات سراتو شامل گارانتي است به غير از ليستي كه كمپاني به صاحب خودرو ميدهد كه با مشاهده اين ليست به اين نتيجه ميرسيد كه خودروي بدون گارانتي با خودروي گارانتيدار تفاوت زيادي ندارد.
در ضمن خودروهاي وارداتي به صورت آزاد يكي دو آپشن بيشتر از نمونه شركتي دارند و زاپاس خودرو داراي رينگ آلومينيومي است كه در نمونه شركتي زاپاس با رينگ معمولي عرضه مي شود.
همچنين نمونههاي بدون گارانتي ارزانتر هم تمام ميشود و به صورت تحويل فوري به فروش ميرسد كه تمام مدارك خودرو در هنگام خريد به مشتري داده ميشود.
در نمونههاي شركتي ثبتنام به صورت 30 روزه است كه مشتري سه رنگ را انتخاب ميكند كه در نهايت يكي از رنگها به مشتري تحويل داده ميشود. در ضمن مدارك هم با تاخير چند روزه تحويل داده ميشود.
همكلاسان
در كلاس دو ليتريهاي بازار ايران سراتو رقبايي همچون مزدا3 با 147 اسببخار قدرت، مگان با 136 اسببخار قدرت، هيوندايي آوانته با 140 اسببخار و زانتيا با 135 اسببخار قدرت در پيشروي خود ميبيند. سواري نرمتر و صندوقي جادارتر نسبت به مزدا3 و همچنين قيمت كمتر كه حدود 9 ميليون تومان است تا حدودي مشتريان اين دو خودرو را از هم متمايز ميكند اما در مقابل زانتيا با تكنولوژي و و طراحي كه متعلق به دهه گذشته ميباشد كه از امكانات كمي هم برخوردار است انتخاب بهتري محسوب ميشود.زانتيا از سواري نرمتر همچنين هندلينگ بهتري از سراتو برخوردار است اما كيفييت پايين و مصرف سوخت بيشتري دارد.
مگان نيز با ابعاد بزرگتر و قيمت بيشتر مشتريان خاص خود را دارد و تنها رقيب باقي مانده براي سراتو، هيونداي آوانته است كه به دليل كيفيت نامناسب داشبورد و قطعات داخل كابين و همچنين طراحي ظاهري نه چندان زيبا نميتواند فروش بهتري در مقابل سراتو داشته باشد.
سراتو داراي ترمز ضد قفل ABS دو كاناله است كه از ديسكهاي خنكشونده در چرخهاي جلو بهره ميبرد. كمك فنرهاي اين خودرو گازي و داراي رينگ 15 اينچي آلومينيومي است.
امكانات رفاهي و ايمني
در قسمت كابين سراتو داراي امكاناتي همچون فرمان هيدروليك، پشتسري با قابليت عكسالعمل ضربه، كنترل اتوماتيك چراغها، سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك، راديو پخش با قابليت پخش MP3، دستگيره دربها با پوشش كرم سانروف، سيستم مديريت پيمايش (Trip Computer) آينه داخلي الكتروكروميك و دو ايربگ ميباشد. همچنين چراغها مهشكن جلو و عقب و آينههاي كناري با گرمكن نيز جز ديگر امكانات سراتو است.
عارف مستقيمي كارشناس فروش شركت رامكخودرو ميگويد: سراتو مدل 2008 در بازار ايران فقط در يك رده تجهيزاتي ولي با دو نوع گيربكس عرضه ميشود. پنج سرعته دستي و چهار سرعته تيپترونيك كه قيمت سراتو با گيربكس دستي حدود يك ميليون تا يك ميليون و 400 هزار تومان ارزانتر از سراتو با گيربكس اتوماتيك است.
تودوزي غالب سراتوها پارچهاي است كه با دو رنگ طوسي و كرم عرضه ميشود به غير از تعداد خيلي محدوديكه با تودوزي چرم عرضه شده سراتوهايي كه به صورت آزاد وارد ايران شده و گارانتي نيز ندارند DVD پليرو مانيتور به همراه تودوزي چرم را بيشتر از سراتوهاي وارداتي شركت اطلس خودرو دارند همچنين قيمت كمتري هم نسبت به نمونههاي شركتي دارند.
اما سراتو 2009 به غير از امكانات مدل 2008 داراي اسپيلر عقب هستند و فقط در نوع اتوماتيك عرضه ميشوند.
همچنين ايشان اذعان دارد كه اكثر افراد ترجيح ميدهند كه خودروي وارداتي به صورت آزاد كه شامل گارانتي نيست را خريداري كنند كه علت اين موضوع يكي خدمات ضعيف پس از فروش است به صورتي كه تمام قطعات سراتو شامل گارانتي است به غير از ليستي كه كمپاني به صاحب خودرو ميدهد كه با مشاهده اين ليست به اين نتيجه ميرسيد كه خودروي بدون گارانتي با خودروي گارانتيدار تفاوت زيادي ندارد.
در ضمن خودروهاي وارداتي به صورت آزاد يكي دو آپشن بيشتر از نمونه شركتي دارند و زاپاس خودرو داراي رينگ آلومينيومي است كه در نمونه شركتي زاپاس با رينگ معمولي عرضه مي شود.
همچنين نمونههاي بدون گارانتي ارزانتر هم تمام ميشود و به صورت تحويل فوري به فروش ميرسد كه تمام مدارك خودرو در هنگام خريد به مشتري داده ميشود.
در نمونههاي شركتي ثبتنام به صورت 30 روزه است كه مشتري سه رنگ را انتخاب ميكند كه در نهايت يكي از رنگها به مشتري تحويل داده ميشود. در ضمن مدارك هم با تاخير چند روزه تحويل داده ميشود.
همكلاسان
در كلاس دو ليتريهاي بازار ايران سراتو رقبايي همچون مزدا3 با 147 اسببخار قدرت، مگان با 136 اسببخار قدرت، هيوندايي آوانته با 140 اسببخار و زانتيا با 135 اسببخار قدرت در پيشروي خود ميبيند. سواري نرمتر و صندوقي جادارتر نسبت به مزدا3 و همچنين قيمت كمتر كه حدود 9 ميليون تومان است تا حدودي مشتريان اين دو خودرو را از هم متمايز ميكند اما در مقابل زانتيا با تكنولوژي و و طراحي كه متعلق به دهه گذشته ميباشد كه از امكانات كمي هم برخوردار است انتخاب بهتري محسوب ميشود.زانتيا از سواري نرمتر همچنين هندلينگ بهتري از سراتو برخوردار است اما كيفييت پايين و مصرف سوخت بيشتري دارد.
مگان نيز با ابعاد بزرگتر و قيمت بيشتر مشتريان خاص خود را دارد و تنها رقيب باقي مانده براي سراتو، هيونداي آوانته است كه به دليل كيفيت نامناسب داشبورد و قطعات داخل كابين و همچنين طراحي ظاهري نه چندان زيبا نميتواند فروش بهتري در مقابل سراتو داشته باشد.