mehraboOon
02-05-2012, 12:18 PM
بامو سری7 با طعم منصوری
بامو سری7 با آن اتاق وسیع و لوکس و امکانات فوق العاده بیشمارش، درکنار قدرت و سرعت کمنظیر و طراحى وزین و پیشرو، یک انتخاب بىرقیب براى مدیران عالى رتبه ( و البته جوان! ) و پیشتاز در دنیاى کسبوکار به شمار مىرود. حتى در جابهجایى مقامات ارشد نیز رقیب جدید دیپلماتیک براى مرسدسبنز محسوب مى شود. حال اگر یکى از این مشتریان عالى رتبه بخواهد شخصا بامو سرىهفت خود را براند و ارتقایى هم در ظاهر و عملکرد آن ایجاد کند کجا باید برود؟!
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2011-Mansory-BMW-7-Series-Front-And-Side-1280x960-500x375.jpg
BMW 2011 760Li by Mansory
منصورى براى چنین مشتریانى یک پیشنهاد ویژه دارد. تیون منصوری بر روی 760Li مدل 2011 ، شامل انحناهاى همیشگى و یا الیاف کربن روى کاپوت نیست، بلکه دوسپر تهاجمى و تغییریافته در نماى جلو و عقب اصلىترین گزینههاى ارتقا بودهاند که خدشهاى به کلاس این لوکس بزرگ وارد نمى سازند.
سپر جلو داراى ورودىهاى بزرگتر هوا و یک ردیف LEDروزنماست؛ به علاوه اینکه جلوپنجره از الیافکربن ساخته شده است و اسپویلر کربنى زیر سپر نیز فراموش نشده!
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2011-Mansory-BMW-7-Series-Front-1280x960-246x185.jpg
BMW 2011 760Li by Mansory
نماى عقب جذابتر و هیجان انگیزتر است؛ یک دیفیوزر که در دوطرف آن، دو سراگزوز فولادین ذوزنقه اى بر روى هم قرار گرفته اند و تعبیه یک باله سقفی و یک اسپویلر در انتهاى درب صندوق که تماما از فیبرکربن ساخته شده تنها تفاوتهای این خودرو با نمونه استاندارد آن است. رینگهای نقرهاى براق22 اینچی با طرح هشت پرجفتى، براى تحمل شتاب و سرعت فوق العاده بامو منصورى آمادگى کامل دارند.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2011-Mansory-BMW-7-Series-Rear-Angle-1280x960-246x185.jpg
BMW 2011 760Li by Mansory
تیونر با انجام تغییراتى، قدرت خروجى این خودروى 12سیلندر شش لیتری را از کمتر از 500 اسب بخار در حالت استاندراد به بیش از 640 اسب افزایش و بیشینه گشتاور آنرا نیز به عدد 920 نیوتن متر رسانده است. بدین ترتیب، شتاب صفرتا 100 سنگینترین سدان بامو به رقم حیرت انگیز 4,2 ثانیه رسیده که حدود 0,4 ثانیه کمتر از مدل استاندارد خود است.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2011-Mansory-BMW-7-Series-Dashboard-1280x960-246x185.jpg
BMW 2011 760Li by Mansory
در بخش تریم داخل شاهد یکى از ظریف ترین تیون هاى منصورى هستیم. استفاده نه چندان گسترده از الیاف کربن براى ایجاد تمایزاتى کوچک در فرمان هیدرولیک، داشبورد و کنسول خودرو، پدالهای آلومینیومى، LEDهای تعبیه شده در زیر پاى راننده و همچنین کفپوشهاى جدید ازجمله اقدامات منصورى براى تغییرات داخلی خودرو است.
اگر همچنان مشتاق شنیدن مابقی جزئیات آن هستید، با پرداخت مبلغ 294,000 دلار، منصوری سایر ویژگیهای آن را به شما خواهد گفت!
بامو سری7 با آن اتاق وسیع و لوکس و امکانات فوق العاده بیشمارش، درکنار قدرت و سرعت کمنظیر و طراحى وزین و پیشرو، یک انتخاب بىرقیب براى مدیران عالى رتبه ( و البته جوان! ) و پیشتاز در دنیاى کسبوکار به شمار مىرود. حتى در جابهجایى مقامات ارشد نیز رقیب جدید دیپلماتیک براى مرسدسبنز محسوب مى شود. حال اگر یکى از این مشتریان عالى رتبه بخواهد شخصا بامو سرىهفت خود را براند و ارتقایى هم در ظاهر و عملکرد آن ایجاد کند کجا باید برود؟!
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2011-Mansory-BMW-7-Series-Front-And-Side-1280x960-500x375.jpg
BMW 2011 760Li by Mansory
منصورى براى چنین مشتریانى یک پیشنهاد ویژه دارد. تیون منصوری بر روی 760Li مدل 2011 ، شامل انحناهاى همیشگى و یا الیاف کربن روى کاپوت نیست، بلکه دوسپر تهاجمى و تغییریافته در نماى جلو و عقب اصلىترین گزینههاى ارتقا بودهاند که خدشهاى به کلاس این لوکس بزرگ وارد نمى سازند.
سپر جلو داراى ورودىهاى بزرگتر هوا و یک ردیف LEDروزنماست؛ به علاوه اینکه جلوپنجره از الیافکربن ساخته شده است و اسپویلر کربنى زیر سپر نیز فراموش نشده!
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2011-Mansory-BMW-7-Series-Front-1280x960-246x185.jpg
BMW 2011 760Li by Mansory
نماى عقب جذابتر و هیجان انگیزتر است؛ یک دیفیوزر که در دوطرف آن، دو سراگزوز فولادین ذوزنقه اى بر روى هم قرار گرفته اند و تعبیه یک باله سقفی و یک اسپویلر در انتهاى درب صندوق که تماما از فیبرکربن ساخته شده تنها تفاوتهای این خودرو با نمونه استاندارد آن است. رینگهای نقرهاى براق22 اینچی با طرح هشت پرجفتى، براى تحمل شتاب و سرعت فوق العاده بامو منصورى آمادگى کامل دارند.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2011-Mansory-BMW-7-Series-Rear-Angle-1280x960-246x185.jpg
BMW 2011 760Li by Mansory
تیونر با انجام تغییراتى، قدرت خروجى این خودروى 12سیلندر شش لیتری را از کمتر از 500 اسب بخار در حالت استاندراد به بیش از 640 اسب افزایش و بیشینه گشتاور آنرا نیز به عدد 920 نیوتن متر رسانده است. بدین ترتیب، شتاب صفرتا 100 سنگینترین سدان بامو به رقم حیرت انگیز 4,2 ثانیه رسیده که حدود 0,4 ثانیه کمتر از مدل استاندارد خود است.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2011-Mansory-BMW-7-Series-Dashboard-1280x960-246x185.jpg
BMW 2011 760Li by Mansory
در بخش تریم داخل شاهد یکى از ظریف ترین تیون هاى منصورى هستیم. استفاده نه چندان گسترده از الیاف کربن براى ایجاد تمایزاتى کوچک در فرمان هیدرولیک، داشبورد و کنسول خودرو، پدالهای آلومینیومى، LEDهای تعبیه شده در زیر پاى راننده و همچنین کفپوشهاى جدید ازجمله اقدامات منصورى براى تغییرات داخلی خودرو است.
اگر همچنان مشتاق شنیدن مابقی جزئیات آن هستید، با پرداخت مبلغ 294,000 دلار، منصوری سایر ویژگیهای آن را به شما خواهد گفت!