mehraboOon
01-09-2012, 09:21 PM
مرسدس E350؛ یک ژرمن با اصل و نسب
همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد. نسل جدید E کلاس یعنی E350 این روزها در خیابان های ایران با غرور جولان می دهد.
برترین ها به نقل از هفت صبح : همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/9/30/54373_776.jpg
در بین تولیدات این کمپانی معظم، کلاس E یکی از پرفروش ترین کلاس ها طی حضور شش دهه خود بوده و دلیل دوام و پایداری بسیار بالا پس از کارکرد طولانی هم همیشه طرفداران خود را حفظ کرده است. حال با نسل جدید E کلاس یعنی E350 رو به رو هستیم که در خیابان های ایران هم با غرور جولان می دهد.
شکل و شمایل
در اولین نگاه، دماغه جلوی این مدل با طرح کشیده اش کمی متفاوت تر از سایر مدل های این برند به نظر می رسد، اما هنوز هم افکار سنتی مرسدس بنز در طراحی آن که با شیوه مدرن آمیخته شده کاملا آشکار است. از نکات اصلی طراحی این نسل، می توان به طرح چراغ های دو تکه جلو و افقی عقب، استایل کشیده و شیبدار بدنه و ارتفاع پایین آن اشاره کرد. به طور کلی، این خودرو با استایل بزرگ و شکیلش بیشتر موردپسند دوستان متمولی است که کت و شلوار به تن می کنند و بیشتر در راه منزل و دفتر کار برای امضای قراردادهای تجاری در تردد هستند. E350 آنچنان که باید و شاید مورد پسند جوانان نیست.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/9/30/54374_445.jpg
وضعیت فنی
اگر شانس با شما یار بود و پشت فرمان این خودرو نشستید، با استارت موتور حجیم 5/3 لیتری شش سیلندرش، 307 اسب بخاری را می توانید آزاد کنید. ضمن اینکه شاهد سیستم جدیدی در آینه های بغل آن هم خواهید بود؛ در گوشه آینه ها، مثلث های نارنجی رنگی را می بینیم که با نزدیک شدن خودروهای کناری به این خودرو این مثلث ها به رنگ قرمز درآمده و به شما هشدار می دهد.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/9/30/54377_836.jpg
در شتاب گیری ها هم کاملا چابک بوده و با فشردن پدال گاز بدون مکث، شاهد بالارفتن سرعت اتومبیل تا 100 کیلومتر در عرض هفت ثانیه هستیم و به لطف صندلی های اسپورت و دربرگیرنده در مانورهای ناگهانی احساس ناراحتی چندانی به شما دست نمی دهد. تعویض دنده های این مدل نسبت به انتخاب راننده می تواند به صورت دستی و اتوماتیک باشد که هنگام تعویض توسط دکمه های پشت فرمان احساس اتومبیل های اسپورت را به شما منتقل نمی کند.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/9/30/54378_617.jpg
در پایان
به طور کلی می توان گفت اگر پولتان از پارو بالا می رود، سری جدید E کلاس، یک سدان لوکس و مناسب برای رانندگی شهری، مسافرت و استفاده روزمره است که اصلا شما را خسته نمی کند و هیچ گاه دوست ندارید از این خودرو دل بکنید. ولی اگر دوست دارید همه چیز را یک جا با هم داشته باشید و جیبتان به شما اجازه مانور می دهد، می توانید با حدود 50 میلیون اضافه تر پشت رل سری S قرار بگیرید که منطقی تر به نظر می رسد چراکه سری S سرآمد تمام مدل های بنز و نشان از یک خودروی اصیل آلمانی است.
همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد. نسل جدید E کلاس یعنی E350 این روزها در خیابان های ایران با غرور جولان می دهد.
برترین ها به نقل از هفت صبح : همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/9/30/54373_776.jpg
در بین تولیدات این کمپانی معظم، کلاس E یکی از پرفروش ترین کلاس ها طی حضور شش دهه خود بوده و دلیل دوام و پایداری بسیار بالا پس از کارکرد طولانی هم همیشه طرفداران خود را حفظ کرده است. حال با نسل جدید E کلاس یعنی E350 رو به رو هستیم که در خیابان های ایران هم با غرور جولان می دهد.
شکل و شمایل
در اولین نگاه، دماغه جلوی این مدل با طرح کشیده اش کمی متفاوت تر از سایر مدل های این برند به نظر می رسد، اما هنوز هم افکار سنتی مرسدس بنز در طراحی آن که با شیوه مدرن آمیخته شده کاملا آشکار است. از نکات اصلی طراحی این نسل، می توان به طرح چراغ های دو تکه جلو و افقی عقب، استایل کشیده و شیبدار بدنه و ارتفاع پایین آن اشاره کرد. به طور کلی، این خودرو با استایل بزرگ و شکیلش بیشتر موردپسند دوستان متمولی است که کت و شلوار به تن می کنند و بیشتر در راه منزل و دفتر کار برای امضای قراردادهای تجاری در تردد هستند. E350 آنچنان که باید و شاید مورد پسند جوانان نیست.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/9/30/54374_445.jpg
وضعیت فنی
اگر شانس با شما یار بود و پشت فرمان این خودرو نشستید، با استارت موتور حجیم 5/3 لیتری شش سیلندرش، 307 اسب بخاری را می توانید آزاد کنید. ضمن اینکه شاهد سیستم جدیدی در آینه های بغل آن هم خواهید بود؛ در گوشه آینه ها، مثلث های نارنجی رنگی را می بینیم که با نزدیک شدن خودروهای کناری به این خودرو این مثلث ها به رنگ قرمز درآمده و به شما هشدار می دهد.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/9/30/54377_836.jpg
در شتاب گیری ها هم کاملا چابک بوده و با فشردن پدال گاز بدون مکث، شاهد بالارفتن سرعت اتومبیل تا 100 کیلومتر در عرض هفت ثانیه هستیم و به لطف صندلی های اسپورت و دربرگیرنده در مانورهای ناگهانی احساس ناراحتی چندانی به شما دست نمی دهد. تعویض دنده های این مدل نسبت به انتخاب راننده می تواند به صورت دستی و اتوماتیک باشد که هنگام تعویض توسط دکمه های پشت فرمان احساس اتومبیل های اسپورت را به شما منتقل نمی کند.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/9/30/54378_617.jpg
در پایان
به طور کلی می توان گفت اگر پولتان از پارو بالا می رود، سری جدید E کلاس، یک سدان لوکس و مناسب برای رانندگی شهری، مسافرت و استفاده روزمره است که اصلا شما را خسته نمی کند و هیچ گاه دوست ندارید از این خودرو دل بکنید. ولی اگر دوست دارید همه چیز را یک جا با هم داشته باشید و جیبتان به شما اجازه مانور می دهد، می توانید با حدود 50 میلیون اضافه تر پشت رل سری S قرار بگیرید که منطقی تر به نظر می رسد چراکه سری S سرآمد تمام مدل های بنز و نشان از یک خودروی اصیل آلمانی است.