احداث بزرگترين شهر بازي شمال کشور در ساري

احداث بزرگترين شهر بازي شمال کشور در ساري

100935189039


جام جم آنلاين: شهردار مرکز استان از آغاز ساخت بزرگترين شهربازي شمال کشور در زمين 7.5 هکتاري صفرآباد ساري خبر داد.

به گزارش مهر ، سيد علي حجازي عصر دوشنبه در جلسه شوراي اداري شهرداري از مراسم کلنگ زني پروژه احداث بزرگترين شهربازي شمال کشور خبر داد و گفت: اين مراسم با حضور مسئولان و مقامات ارشد استاني و شهري و جمعي از مردم شريف مرکز استان چهارشنبه هفته جاري در زمين 7.5 هکتاري صفر آباد ساري محل احداث پروژه مذکور برگزار خواهد شد.

وي ميزان سرمايه گذاري لازم جهت احداث اين پروژه مهم را در حدود 400 ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: با توجه به برنامه زمان بندي اعلام شده، پيش بيني مي شود اين پروژه ظرف مدت 36 ماه و در دو فاز اجرايي 18 ماهه به اتمام برسد.

حجازي با اشاره به توجه ويژه مسئولان استاني و شهري بر برنامه ريزي در خصوص تأمين ساعات فراغت شهروندان، اظهار داشت: تأمين نيازهاي اساسي شهروندان با ايجاد مراکز تفريحي، فرهنگي و رفاهي در کاهش هنجارهاي اجتماعي تأثير بسزايي خواهد داشت.

شهردار ساري با اشاره به اينکه در اين پروژه بر طراحي هوشمندانه تأکيد شد گفت: با طراحي صحيح و اجراي دقيق اين پروژه مي توان ضمن تأمين ساعت فراغت شهروندان موجبات رونق اقتصادي منطقه را با جذب گردشگران داخلي و خارجي فراهم آورد.

وي از نصب حدود 100 دستگاه مکانيکي، الکتريکي و مکان هاي سازه اي و غيره در اين پارک بازي خبرداد و خاطر نشان ساخت: در اين محل امکانات لازم جهت اسکان موقت، مراکز اداري، نگهباني، بهداشتي و تفريحي در نظر گرفته شده است.

شهردار مرکز استان ايجاد فرصت هاي شغلي را از ديگر مزاياي اين طرح عنوان کرد و افزود: مي توان با ايجاد بسترهاي لازم امکان عرضه ي صنايع دستي بومي و فرهنگي را با احداث بازارچه هاي محلي و نمايشگاه هاي چند منظوره فراهم آورد.

بر اساس پيش بيني هاي صورت گرفته در اين محل ادوات بازي و سرگرمي در دو فاز اجرايي شامل فضاي باز و سرپوشيده همراه با بازي هاي غرفه اي و رستوران گردان نصب خواهد شد.