32130312625633061729


جام جم آنلاين: با حضور معاون اول رئيس جمهور مدرن‌ترين مجموعه آبي و تفريحي غرب كشور به همت شهرداري همدان افتتاح شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي شهرداري همدان، منحصر به‌فردترين و مدرن‌ترين مجموعه آبي و تفريحي غرب كشور در همدان افتتاح شد.

معاون اول رئيس جمهور در بازديد از استخر شهداي شهرداري همدان با ابراز خرسندي از ساخت پروژه‌اي اين چنيني در همدان اظهار كرد: بنده مجموعه‌هاي فراواني را در كشور ديده‌ام و پروژه‌هاي ورزشي بسياري را در كشور بازديد و افتتاح كرده‌ام اما در بين آنها مجموعه‌اي به اين زيبايي ديده نشده است.

محمدرضا رحيمي با قدرداني از اعضاي شوراي شهر، شهردار همدان و طراحان اين مجموعه زيبا افزود: طراحي خوبي در اين مجموعه مشاهده مي‌شود و به نظر مي‌رسد كه در منطقه غرب اين پروژه بي‌نظير است.

وي ادامه داد: نظير اين طرح بايد در استان‌ها ديگر ساخته شود و به ويژه اين‌كه در ساخت آن از مصالح استاندارد و خوب استفاده شده است.

معاون اول رئيس جمهور با بيان اين‌كه در اجراي پروژه استخر شهدا دقت لازم لحاظ شده، اظهار كرد: در مجموعه‌هاي ورزشي اشكالي كه با آن مواجه مي‌شويم، به كار نگرفتن مصالح مناسب است كه در اين پروژه عكس اين مطلب مشهود است و از مصالح ساختماني استاندارد استفاده شده به نحوي كه حتي در بندكشي‌ها نيز اين امر مشاهده مي‌شود.

وي با تأكيد بر اين‌كه استفاده از مصالح مرغوب موجب دوام پروژه‌ها مي‌شود، اظهار كرد: اين مجموعه، مجموعه‌اي زيباست و در حد و اندازه عظمت مردم عزيز همدان است و بايد براي ديگر استان‌ها الگو باشد.

رحيمي گفت: اميدواريم بتوانيم براي ساخت چنين مجموعه زيبايي، ساير استان‌هاي كشور را نيز تشويق و ترغيب كنيم.

شهردار همدان نيز با اشاره به ويژگي‌هاي پروژه استخر شهدا اظهار كرد: طبقه همكف اين مجموعه شامل 18 متر مربع كفكش، 11 مترمربع فضاي مديريت، 9 مترمربع سرور، دو سالن رختكن هر يك به مساحت 93 مترمربع، دو سالن دوش مجزا به مساحت 67 و 127 مترمربع و استخر شنايي به مساحت 327 مترمربع است.

سيدمسعود عسگريان ادامه داد: ايجاد استخر موج به مساحت 180 مترمربع، واحد سوناي بخار به وسعت 37 متر و سوناي خشك به وسعت 32 مترمربع از ديگر ويژگي‌هاي اين پروژه است.

وي وسعت حوضچه آب سرد اين استخر را پنج مترمربع و مساحت جكوزي آن را 10 مترمربع ذكر كرد و افزود: اتاق نجات غريق اين مجموعه 26 مترمربع است و از تجهيزات آسانسور نيز در آن استفاده شده است.

شهردار همدان طبقه اول اين مجموعه را شامل كافي‌شاپ به وسعت 328 مترمربع، سالن بيليارد به وسعت 104 مترمربع، سالن فوتبال دستي به مساحت 74 مترمربع، سالن بدنسازي به مساحت 95 مترمربع، سالن بوئينگ به مساحت 189 مترمربع، اتاق ماساژ به مساحت 20 مترمربع و نمازخانه را به مساحت 23 مترمربع دانست.

وي در ادامه با ابراز اميدواري از تحقق مبالغي كه براي تكميل پروژه پل فرهنگيان همدان وعده داده شده، با بيان اين‌كه تحقق اين وعده در اجرا و تكميل پل فرهنگيان مؤثر است، در خصوص درخواست‌هاي مطرح شده در ديدار با معاون اول رئيس جمهور اظهار كرد: ايجاد قطار شهري، تكميل تالار قرآن، ايجاد سه تقاطع غير همسطح در شهر همدان، تكميل پروژه مجتمع فرهنگي عين‌القضات، ايجاد دومين پارك بانوان و احداث 20 قطعه زمين فوتبال در محلات شهر همدان درخواست شد.

عسگريان در پايان با بيان اين‌كه از دولت درخواست شده تا در اجراي پروژه‌هاي سنگين ياريگر شهرداري باشند در خصوص پروژه استخر شهدا نيز گفت: اميدواريم پس از انجام مقدمات و چينش كادر اداري در آينده‌اي نزديك پذيراي شهروندان در دو سالن خانم‌ها و آقايان باشيم.